utväxt jippie !

som ni ser på bilden från det förra inlägget så har jag fått mega utväxt , inte speccielt mörk heller..
blond...
ska färga eller slinga det den 13 april , har redan bokat tid:)
avfärgade det ju nyss från svart till brunt så måste låta håret vila , men gud mitt hår har börjat växa supersnabbt ?
ser ni utväxten?
jag avfärgade ju det i januari hehe.
men det blir att klippa det i nån snygg frisyr den 13 också , ska ju vara snyggast på bröllopet !
måste dock köpa ny gliss hårolja för den börjar ta slut .
har haft tankarna på att färga håret så vääldigt rubinrött men micke tycker det är fult.
mamma tycker det är fult , håkan tycker det är fult ..
de 3 människorna jag umgås med mest tycker att det är fult så jag skiter i det och kör på min naturliga hårfärg
BLONT
hehe , vilket inlägg va ?
bara massa hår , hår , hår
men när vi endå är inne på ämnet så ska jag lära mig göra en inbakad fläta idag !
för någon dag sen lärde jag ju mig vanlig fläta + fläta i luggen .
skitbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0