till min prins

till min fina pojkvän !
mitt liv är som en bok.
jag vänder sida när jag är klar. varje sida har nya utmaningar & nya handlingar.
när vinden kommer och blåser åker sidorna fram i boken med kraftiga tag , jag missar många lärdomar & struntar i många beslut.
varje kapitel har ett skräddarsytt namn efter dess innehåll , varje kapitel är en del av mig.
varje bok har en inledning , en handling och ett slut.
jag lever i en saga, jag är nu vid inledningen , du är min prins & snart kommer vi väl till handlingen.
denna boken vill jag försegla , limma ihop så vi aldrig kommer till slutet , så vi stannar i början , så vi ALDRIG kommer till sista raden eller läsa den sista raden.
-----------
känner mig dåsig som tusan huvudet snurrar &jag gråter men vet inte varför , hatar verkligen att operera mig , bieffekterna är värst mamma är & handlar hoppas hon köper med bananer & tidning till mig !
har riktigt stort crawing efter glass också? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0