ny opererad !

kom hem från sjukhuset för nån timma sen ..
håkan var ej med denna gången så jag va själv
det funkade fin fint men dom spräckte en blodkärlsvägg när de skulle ta in nålen för dropp + medicin
SKITKUL
nu sitter jag här i soffan med världens huvud värk & kräkreflexer :)
blev pizza till middag (SPYYYYYR)
sen kom håkan upp med ett glas vatten till mig (:
kommer inte blogga så mycket de närmsta dagarna behöver sova & sånt :)
wooohoooo på sjukintyget står det att jag måste va ledig frpn skolan i 2 veckor :D

blev inga bilder från operationen p.g.a att jag va där själv fast här kommer från armar os.v bilder på knät får ni  när jag törs titta själv (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0