nu vet jag var familjen är , tack gud för telefonen !

mamma ringde mig & frågade om jag kunde komma ut med blöjor till wilmer..
jag tog på mig en filt och drog ut mot parkeringen.
hon sa att håkan va i malmö & att hon va på väg till klågerup TILL SABINA !
utan mig? hon sa att jag fick följa med om jag ville men seriöst?
jag e nyvaken odushad och har stökigt rum , kunde hon inte sagt till tidigare?

så dryyygt.
men när hon kommer hem om några timmar ska vi träna bröllopsmusik , ta en fika & städa köket tillsammans.
sen ska jag dra & träffa micke en liten stund sen ska jag mamma & håkan äta när håkan kommit hem sen drar vi & solar !

ikväll ska jag se film med mammi & styvpappi !
mamma har bestämmt att vi ska ha en familjelördag , ska bli sjukt mysigt !
______________________________________________________________
här är en bild på mig och min "bästavänsyssling" olivia , saknar henne som tusan .. vi har inte träffats sen hennes fest den 28 januari & endå bor vi typ nästan grannar?
fattar inte varför. saknar henne enormt typ att jag nästan blir tårögd..jag älskar dig !

haha bilden är väldigt gammal.. från januari när jag hade svart hår... fint..
sjukt snygga kläder också , yeah !
-----------------------------------------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0