norge , i miss you , mitt land !

bilder är tagen på bjørnøya i norge , vi klättrade upp för ett berg , fiskade & kollade på ett skydds/millitärbas från andra världskriget , jätte mysigt , och jag saknar norge.
vill dit i sommar , jag vill ju hem !
det finns ingen stans på jorden där jag känner mig mer hemma än i vestnes/ møre og romsdal.
planerar ju på att studera/flytta upp där nästa år utan mammi & håkan.
hoppas det blir av !
bilden får mig att längta efter sommaren , värme & FISKE
vi ska ju till norge i sommar (såklart) så det blir massvis med fiske , förhoppningsvis massa nattfiske !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu ska jag sova , och imorgon kl 07.40 ska jag till vårdcentralen för mammi ska till tandläkaren
måste passa wilmer under tiden :)
jag är en duktig dotter som ställer upp utan protest !
G O D N A T T    K Ä R A    L Ä S A R E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0