LÖRDAG , var fan e alla?

vaknade nyss , inga barnskrik , inget skrammel i köket, ingen musik.
var är alla? , inga spår , ingen lapp , dom har lämnat mig !
jag är ensam nu .. i några timmar iaf !
känner mig sjukt dissad av min egen familj haha !
men nu ska jag snart ut & dusha men först ska jag göra te & slappa en timme eller två.
sen ska jag städa & vänta på håkan sedan sola !
kommer bli bruuun !
kan inte fatta att jag vaknade  vid 10 EN LÖRDAG?
detta är inte acceptabelt !
idag blir bara en chill lördag !
ingen fest eller så bara va med micke, sjukt länge sen jag va ute endå haha !
saknar sabina och dom , vill faktiskt till klågerup snart !
ska ge henne en pling å se om hon vill sova hos mig eller om jag kan dra till henne på påsklovet !
hade varigt övernajs !

lyssnar även på    you raise me up    på högsta volym , försöker lära mig alla toner och så för ska ju provsjunga på måndag... hope he like me when i sing this song !

nene nu ska jag inte göra väääätsta långa inlägget...
gör ett roligare inlägg sen , jag LOVAR hehe ( bara micke fattar)

men aja hoppas ni mår som ni förtjänar efter en förhoppningsvis rolig fredags kväll !

vet inte varför men ... har har ni en bild på mitt öga , intressant va ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0