LIVRÄDD !

som jag skrev imorse vägrar jag vara på mitt rum för jag såg en mega spindel innan idag vid min soffa..
men håkan kom nyss hem och ville ha sitt & mammas rum ifred när han skulle se nyheterna så han ryste alla mina sängkläder dammsuga & gjorde grovkoll.
ingen spindel , nu har jag flyttat mig mot min säng fast jag darrar fortfarande...
har ögonen flygande mot alla vägar vid minsta rörelse .. skuggor och allt *paranoid*
kommer sova med ett öga öppet inatt :(
håkan passade även på ATT MOBBA MIG ..
jag ville så hemskt gärna va med i wild kidz när jag va liten det var en stor dröm och nu vågar jag inte ens va i samma rum som jag såg en spindel i för 12 timmar sen ?
håkan kom med den fällande kommentaren
*tönt,lycka till på wild kidz*
när jag berätta om dagens situation ...
jaja ska checka lite bloggar nu puss !
men hahah jag dör så gammal bild jag hitta på emmys fb...
endå den får en att tänka tillbaka stort!
jag dricker mig själv ! pucko !
hahah emmy jag dör av flabb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0