jävla inernet alltså , vill slänga datorn i väggen ibland!

ja .. som ni kanske märkt var jag inaktiv igår, det var internetet som tyvärr klyddade igen. ska försöka få ordning på det.
igår spenderade jag min dag hemma hos mikael, vi hade skitmysigt som vanligt !
det blir ingen solning för mig idag , skjuter upp det till imorgon, ska även plugga satan då.. skulle träffa jane N men vet inte hur det blir med det

nu sitter jag här "nyvaken" med värsta morgonfrillan!
ska snart gå ner & koka en kopp te eller nåt.

dagens planer !

DUSHA , städa rummet GRUNDLIGT fixa mig , sen dra mig mot mikael , vi kanske ska träffa erik.O idag , vemvet;)




en sööööt jäger "scarfs" jag fått av micke , snuttefilt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0