jag saknar mitt hjärta

som jag har sagt innan har jag aldrig varigt kär, förälskad eller älskat en kille förut.

men när jag träffade micke har allt det förändrats.
jag har förendrats.
från att ha varigt en riktigt singelbrud som inte passar i ett förhållande till en riktig flickvän.
helt sjukt när man tänker efter,
men det gäller ju såklart att hitta rätt!

mina "förhållanden" har alltid tagit slut efter 3- veckor typ , har aldrig upplevt 1 månads dagen , mest p.g.a att de killarna jag haft har varigt idiotas , och den senaste fucking kriminell ...

men med micke hoppas jag verkligen inte bara 1 månad jag hoppas på så mycker mer.

jag kan inte fatta att jag är kär , att jag saknar min pojkvän bara några minuter efter vi sagt adjö?

men jag är lycklig & det är huvudsaken :)
imorgon kommer min älskling hit & "myser" ser fram imot det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0