I'm falling in tears , don't know if i can take this once more

varför är jag helt plötsligt nere när det börjas prata EX ?

jag har haft 4 förhållanden sofar ( 4 seriösa)
david (nr . 1 ) är jag fortfarande typ bästavän med , fast vi var bästa vänner innan också :)

nu till det tråkiga.

nr.2 & nr. 3 (ray + oskar) började träffa sina ex som kompisar , eller det va så dom sa till mig.
jag fick reda på att det osade otrohet BIG TIME , alltså inte kyssar , sex.
jag va såklart förkrossad m inte för att jag älskade någon av dom utan för att man känner dig ?
som ett sistaval.

just därför får jag panik.
kommer historien upprepa sig?
kommer samma sak hända mig denna gången?
visst förhållande bygger på förtroende , jag litar på min pojkvän men inte på situationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0