If steroids are illegal for athletes, shouldn't photoshop be illegal for models?


If steroids are illegal for athletes, shouldn't photoshop be illegal for models?


outfit från igår !

jeans shorts (högmidjade) gina tricot  REA = 49 kronor !!!

långarmat linne , gina tricot = 129:-

lyckades göra en inbakad fläta igår , va superstolt hehe :)

nu till något jag avskyr..

GILLA MIN STATUS, GILLA MIN BILD , GILLA MIN LÄNK , GILLA MIG !

blir irriterad som tusan när folk tigger likes i chatten !
eller när folk lägger upp en ny profilbild, gilla min profilbild så gillar jag din..

sluta tigg likes !  man blir galen & ni förlorar folk som ber mig gilla deras statusar tappar jag faktiskt respekt för.

värre än värst?

när folk lägger upp en bild , har den inte fått över 20 likes på några minuter tar dom bort den i räddsla av att känna sig opopulär..

fucking lägg av !







Kommentarer
Postat av: EBZI - en blogg om allt och lite till!

håller med till 1000.

2012-03-09 @ 16:30:02
URL: http://ebzi.blogg.se/
Postat av: svar från cchunkky

GOTT !

2012-03-11 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0