i just hate when i get upset.

tårarna stiger mer än vanligt, jag känner mig ensam fast jag har väldigt många omkring mig.
jag känner mig bortglömd,oälskad & allmänt kass.
nu när du fått vad du vill ha utav mig är jag smuts igen , jag är inte längre andvändbar.
det sårar mig djupt, att du för fjärde gången i mitt liv, kastar ut mig ur ditt liv utan att varna mig först.
utan att jag får veta vad som är fel, jag har såklart klurat ut det själv. men allt vore så mycket lättare om du sa sanningen till mig.

för vet du en sak ?
jag älskar dig inte, jag har aldrig gjort det, jag kommer aldrig göra det.
du är ingenting & allting för mig.

du är någon jag borde känna , någon som borde stå mig nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0