how could this be?

sitter/ligger i soffan med datorn i knät, en kopp te på bordet , massa tända ljus , simpsons på tv & pink floyd spelas på köksradion en trappa ner.

när jag är hemma är jag riktigt lycklig. jag älskar mitt liv här.

fast på sista tiden har jag bara tänkt på ***** och varför det blev såhär.
känner mig fast i mina egna tankar, förtvivlad över situationen som kommer uppstå.
allt hat som kommer riktas mot mig, alla beskyllningar jag kommer få stå ut mig.
det kommer bli värre än sist, slaget kommer bli kraftfullare, jag är äldre denna gången , du vet att jag tål mer.





Kommentarer
Postat av: Ida

jag vet inte vem du antyder på när du skriver som du gör. Men du borde kanske fundera på varför det är som det är och inte kräka av dig en massa tyck synd om mig:-)

2012-03-12 @ 20:10:08
Postat av: svar från cchunkky

ursäkta mig men det har du inte med att göra!

jag har dock funderat& jag vet varför det är såhär.

jag lägger inte upp detta för att det ska vara "tyck synd om mig"

utan för att jag mår psykiskt dåligt av att en av mina såkallade familjemedlem behandlar mig som skit & har gjort det i 15 år. så väx upp & läs inte min blogg om du stör dig.

2012-03-12 @ 20:15:29
Postat av: Ida

lol. Kanske inte rätt forum om du mår dåligt av det. Varför inte prata eller skicka mail till personen ifråga. Hon kanske ser saken annorlunda.

2012-03-12 @ 20:32:57
Postat av: svar från cchunkky

det är en "han" om du måste bry dig, det är min blogg & mitt beslut , dra härifrån snälla !

2012-03-12 @ 20:34:39
Postat av: Ida

visst:-) jag drar. Men då försvinner ju hälften av dina läsare:-) har man en blogg måste man klara att svara på frågor man får. Ditt senaste svar berättade allt. Du har fått för dig något bara. Har man problem tar man tag i dem och gråter inte ut i ett tycka synd om community.

2012-03-12 @ 20:39:01
Postat av: svar från cchunkky

du är skrattretande , hälften av mina läsare? jag har flera hundra , tack ska du ha .

jag har inte fått för mig något , jag har varigt drabbad av någon i 15 år , kan du inte förstå det så fine , jag är inte svag , har endast varigt stark för länge , du har nog inget liv som bara kommenterar negativt

2012-03-12 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0