hemmmmmmmmmaa !

ligger/sitter hemma i soffan nu md en kopp chaite !
har nyss bytat om till en bekväm onepiece..
som ni vet så har jag varigt hemma hos mikael idag , SUPERmysigt !
thihi älskar dig hjärtat & återligen grattis till oss på våran 7 årsdag !
mår riktigt dåligt , har ont i huvudet , magen osv... VIRUS?
hoppas inte , måste käka mer blåbär så jag stärker mitt immunförsvar !
har inte varigt sjukanmäld från skolan sen mellanstadiet !
känner mig kry !
men nu ska jag se film sen sova... ha det sjuuuukt bra & sov riktigt gott nu babes !
wiiiho hittade en FRIDA TIDNING på min säng nyss !
har förmodligen legat där några dar...
har ju inte sovit på sängen eller varigt på den alls haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0