HEMMA:D

bild från igår
__________



kom nyss hem från emmy skitnajs !
iochmed att håkan tagit en öl till maten så kunde inte han köra mig dit så det blev att gå 2-3 kilometer på landet brevid en kyrkogård i mörkret SUPER!

va ju INTE rädd alls.
det va riktigt kul att träffa henne & jag fick en julklapp :D
den va skitfiiiin ! jag lägger upp en bild snart !

vi hade riktigt kul hela kvällen men jag tänkte rätt mycket på micke :)
känns bra att vi va med kompisar på olika håll så vi inte blir sånna tråkiga osociala folk :)

idag när vi vakna åt vi ben & jerry , knäckemackor & drack juice !
färgade ögonbryn&fransar och hade allmänt roligt hehe

nu ska jag dusha städa sen dra mig mot mikael :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: sophia M

riktigt cool outfite ! jag älskar din charm på dina bilder är du alltid glad? tycker du verkar vara en härlig person , förressten vaur är din pojkvän på alla bilder ??? vi vill se mer pojkvänsbilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD

2012-03-04 @ 21:42:24
Postat av: svar från cchunkky

hej sophia !

tack , ja jag är oftas glad hehe :)

tack tack tack !



ja han är som ni ser inte med på bilderna hehe :)



kram !

2012-03-07 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0