hej , jag är tillbaka

jag är tillbaka nu , jag har börjat samla mig lite, är inte fullt återställd men det var ju bara typ 17 timmar sen bomben släpptes.. annie är borta. föralltid.
annie var en väldigt underbar människo , väldigt snäll, generös och hon hade humor !
dagarna & timmarna med henne tog jag för givet. hon skrattade alltid och hade den specciela glimten i ögat ;)
att åka upp till norge nu kommer inte bli detsamma , jag var hos henne varje dag.
känns så overkligt, varför tog gud min annie?
norge kommer inte bli detsamma , mitt liv kommer inte bli detsamma , inget kommer bli detsamma utan dig.

du ska veta hur mycket jag uppskattar & varderar tiden jag fått med dig.
alla minnen vi har , skratt vi har skapat & alla svar du gett mig.

sitter nu på mitt rum med grodan jag fick av dig i födelsedagspressent den skrattar , det gör inte jag , jag gråter floder,oceaner,hav jag gråter ut all sorg jag har.

jag ska inte undvika världen , jag ska leva för dig också !

så vila i frid annie , jag tänker på dig min ängel !




Kommentarer
Postat av: en bloggläsare!

hejsan!

hoppas hon har det bra i himmlen nu!

om du vill och orkar, kanske du kan berätta vad det var som hände!

puss&kram

en läsare!

2012-03-23 @ 14:30:10
Postat av: svar från cchunkky

hej du , jag är inte säker , ville inte fråga mormor för hon var nog ledsen när hon berättade men jag tror hon dig utav hjärnblödning, ska fråga mormor sen när det inte är så färskt, om du förstår=



tack, kärlek till er mina läsare !

2012-03-23 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0