fredag , nu taggar vi lov

hejhej , kom nyss hem från skolan , hade hälsobesök hos skolsyster
(längd,vikt,rygg,socialt liv osv) gick superbra !
har precis passat wilmer en stund & nu ska jag städa , dusha sen träffa micke som jag har 7 veckor med idag !
det är lov nu vadtusan ! PÅSKLOV ... tagga pesach? haha !
lovet kommer bli SUPPPER HÄR KOMMER MINA PLANER !
idag: dusha , städa träffa micke , komma hem se film med mys !
lördag: sola , träffa micke
söndag: slappedag + jerseyshore 5
måndag: till kyrkan och sjunga , shoppa sen göra mission X , berättar mer på tisdag !
tisdag: åka in till mac i malmö där EMILLIA ska sminka mig under 1 timme för 600kr sen får jag köpa MAC produkter för hela beloppet !
onsdag: sjukgymnast + träffa micke
torsdag: träffa micke
fredag: träffa micke
lördag: FIRA PÅSK !
söndag: slappedag + jerseyshore 5
måndag: förberedda mig för skolan & slappa !
looking good right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0