FRÅGESTUND

frågor från facebook.

hur mycket saknar du micke? (från micke) - jag saknar micke SUUUPERMYCKET !

vilken e din favoritfärg? - ROSA , RÖD , GUL , TURKOS

om du hade fått göra om nåt du har ångrat vad skulle det vara?
-  jag skulle vilja gå om & sköta åk.7 för jag skolkade mig igenom det året... finns mycket jag inte kan som jag borde ha lärt mig då .


hur fixar du dina ögonbryn?
- jag andvänder vax + brynskugga från wet´nwild jag har laggt upp en bild några inlägg ner.. den produkten är mycker prisvärd så köp den omedelboms! jag andvänder aldrig penna för det ger så skarpt & fejk intryck enligt mig :)

vilka body butters andvänder du? för du skriver ju ibland att du smort n dig med body butter :)
--> jag andvänder kokosbodybutter från the body shop , KÖÖÖP ! + några andra billiga :)

vem av dina vänner kan du vara dig själv med , asså mest ?
--> utan tvekan erblina bejta & emmy fridh :)


solar du mycket solarium?
---> NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ , jag är blekare än blekast thihi :) & så förblir det :)


vad e ditt favoritprogram?
--> SMALLVILLE !




resten av frågorna jag fick på fejjan va smålöjliga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0