FACEBOOK = PLÅGA?

nu kära läsare snackar vi ... FACEBOOK
& alla saker jag H-A-T-A-R med facebook !

* farmville , castville, petville, superball osv. varför skickar ni sånna spelförfrågningar H-E-L-A jävla tiden , ingen kommer besvara dom ! man blir bara irriterad som tusan ! om ni nu TVUNGET vill skicka så skika till folk som spelar spelet !

* folk som ÖVERREKLAMERAR SIN BLOGG , visst jag länkar min blogg på fb typ 2 gånger i veckan , lägger inlägg i bloggensvärld, och de sidorna typ 1 gång i veckan ...
men folk som länkar sin blogg 23535 gånger om dagen + gör inlägg på bloggfansidorna varje timme?
STOR ilska över det, facebook svämmar över.. bokstavligen.

* folk som checkar in ÖVERALLT , jag checkar in IBLAND men folk som checkar in på ställen flera gånger om dagen.. så jobbiga !

* tigga likes ( har tagit upp detta innan ) *gilla min profilbild så gillar jag din*  och sånt ...

* "roliga bilder" facebook är nu överfullt med funnypictures , visst vissa är roliga men dom börjar bli uttjatade , hatar när folk delar sånna bider 400 gånger om dagen.

* evengemang ... riktar mig mot en särskilld bloggare   - gör ett länkbyte med mig !-  man blir inbjuden till sånt här hela tiden... * ny mobil skriv nummer*   , alla går i svarta mjukis dagen... och massa sådant , SLUTA

*folk som citerar jerseyshore repliker på facebook HELA tiden ...

* tidslinjen , jag måste inte utveckla va? alla hatar tidslinjen !

* folk som tar bort kommentarer om dom får för många likes. ( riktar återligen mig till en specciel person )
om killen skriver en status , jag dissar och får typ 200 likes , tar han bort den sen alla andra kommentarer som håller med mig. sen tar han bort från facebook , det går en vecka han lägger till.

skriver du en sån " överdrivet löjlig" status , måste du fatta att folk kommer reagera negativt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0