EGO BOOST , SJÄLVFÖRTROENDE !

jag har riktigt bra självförtroende , men det finna även dagar då jag har 0 !
jag vet att jag är grymt vacker på mitt eget sätt!
att mitt hår kunde varigt blankare & finare
att jag kunde haft de långa benen ..
men jag är nöjd som jag är !

jag har perfekta ögon , gula å annerlunda , finns inga likadana !
mitt hår är naturligt ruffsigt och busigt !
i love my as !
jag har små händer & små fötter , sjukt len hy & riktigt fina nyckelben !

jag älskar mig själv , detta är inte egoistiskt , detta är egoboost ! beröm er själv !
jag hatade mina alvöron som jag alltid blivigt mobbad för , jag fixade med plastikoperation, inget jag rekommenderar för yngre folk , jag gjorde det som 13 åring men är sjukt nöjd! känner mig äntligen vacker i uppsatt hår!

jag är perfekt !

de dagarna jag är på noll?
här är mina tips för att bygga upp bra självförtroende!

* gå osminkad i stan , i början känns det kanske lite obehagligt men sen är det sjukt skönt (om ni e sminkberoende då)

* STRÄCK PÅ DIG , ingen vill likna en ostbåge? med bra hållning utstrålar du självförtroende!

* LE , och folk kommer le tillbaka , ett leende är kvinnans vackraste smink !

* ta en spa dag ! pyssla om dig själv , du kommer känna dig riktigt fräsh !

* ragga upp en okänd kille? känn hur adrenalinet ösar på!

* avstöt inte komplimanger TA ÅT DIG !

* sluta jämföra dig med andra , ingen är den andra lik , deal with it !

* har du kurvor precis som jag? *bröst,höfter,röv* ? killar tycker det e skitsexit med kurvor det gör jag med ! vem vill vara en planka? nu säger jag inte att smala tjejer är *fula* men kurvor är så sjukt sexigt och utstrålar HÄLSA

kom ihåg , du är vacker precis som du är !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0