det roliga är.. jag är inte förvånad

bild sen igår :
byxor: bikbok
svart linne: bikbok
stickad kofta: norge
örhängen: ur & penn
jacka: peak :)
första VÅRbilden ladda D-vitamin !
----------------------------------
TEXT SKRIVEN FRÅN HJÄRTAT
om du hade varigt hos mig när jag växte upp , sett mig växa & berömt mig för mina framgångar hade hålet i hjärtat inte varigt lika stort, hade du brytt dig hade jag kunnat släppa klumpen i magen.
hade du gett mig det jag förtjänar hade jag stått vid din sida, men när jag endast är bra till att visa upp för din egen vinning istället för att bli behandlad bra är du inget jag vill ha i mitt liv.

jag är starkare utan dig än med dig.

våra minnen?
har vi ens några bra minnen?
SVAR NEGATIVT
alla stunder med dig har varigt omringande av isande kylla , rykande hat och ängslig tystnad.
jag önskar att du inte vore såhär , utan att du brydde dig.

historian upprepar sig verkligen , det är 4 gången jag får stå emot trycket att falla, det är 4:de gången du gör såhär mot mig.

jag kan inte fatta vad jag gjort mot dig som får dig att inte vilja ha mig i ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0