deppe dag

jag har haft en riktig deppe dag idag.

mått totalt skit.
haft ont i knä & huvud.

blivigt påmind av pers bortgång för jag kollade på gamla kort (se resultatet några inlägg ner MEGASAKNADSTEXT till hans minne)

gråtit floder , jag vet inte varför behöver få det ur mitt system.
speccielt nu när jag är sjuksriven fattar jag vilka mina äkta vänner är , folk som kallar sig mina bästisar har fan inte hört av sig alls ?

dom hör av sig när det passar dom helt enkelt , fuck det seriöst , fuck sådanna människor.

jag har tagit sönder min dvdkontroll , jag slängde den i golvet , gick ju super går ej att andvända (blev förbannad) för att filmen gick inte igång , när jag kastat fjärrkontrollen insåg jag att jag inte hade satt i sladen från dvd:n till tv:n

SMARTUNGE

jAJA SKA FORTSÄTTA MÅ SKIT :)
HOPPAS PÅ EN NY DAG IMORGON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0