dag 6 : min dag

dag 6 - min dag.
jag gick upp klädde på mig, borsta tänderna rengjorde mitt ansikte sen gick jag till skolan.
skolan idag av fett jobbig, vissa visste , och andra skojjade med mig , för de visste ju inte vad som hänt.
varför så nere idag ? lingonvecka? osv.
ville bara boxa till dom , fast kan ju inte klandra att de inte visste, stort tack till nadja A , natalia N och louise A som verkligen brytt sig , jag älskar er från djupet av mitt hjärta !
glöm aldrig det , ni är riktigt fina vänner !
skolan gick supertrögt tänkte på annie hela tiden.
när skolan tog slut gick jag hem rakt till soffan har inte rört mig speccielt mycket i huset...
DET VA min dag sofar..'
skitkul ju ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0