dag 2 - mitt senaste förhållande

kör dag 2 nu ! - mitt senaste förhållande men jag twistar lite & skriver om mitt nuvarande förhållande för mitt förra va S-K-I-T

mikael angelin :)

(träffade honom en gång i sommras men vi snackade inte)

hade varigt i veberöd en lördag sen skulle jag träffa min f.dbästavän rebecka p & erik O i lund för de skulle möta mig där. vi åkte till staffanstorp och träffade mikael & max. från första sekunden tyckte jag faktiskt att micke va VRÅLHET.
vi va lite hemma hos honom sen va vi vid kalle Y´s fest.
direkt när jag & rebecka kom hem gick jag in och kollade hans facebook , om han hade förhållande eller något sånt.
men nix , haha ! sen gillade jag hans profilbild.

jag var dock i ett förhållande ( med oskar ) men jag kunde inte sluta tänka på micke , jag hade aldrig känslor för oskar förstår inte menningen med vårt förhållande..

jag gjorde slut med oskar onsdagen innan olivia andersson skulle ha fest.
så jag va fullt tagad på att ragga upp någon, jag frågade rebecka vilka killar som skulle dit , hon sa bl.a micke &max.
jag kommer ihåg att mitt hjärta slog lite extra snabbt, hon sa även "blir micke full KANSKE han hookar dig"
silken bästavän va?

när micke & max kom till festen stod vi och pratade lite bara, jag fick lite dricka sen satt vi oss i soffan.
först satt jag mittemot micke sen gick jag till hans soffa.
kvällen är lite suddig men jag kommer ihåg att vi (båda var fullt nyktra så hookade han NYKTER BITCH ) satt i sofan mest av kvällen och pratade , jag har aldrig försökt flörta så mycket i hela mitt liv.
jag närmade mig honom , och vi kysstes
sen var vi som fastklistrade hela kvällen , saknar den kvällen ibland , allt var så nytt så spännande.
han bad om mitt nummer & jag döpte mig själv till oliwia den bäst. glömmde A:t ...

dagen efter drog jag rebecka & max på filmkväll hemma hos micke, vi såg någon random film. jag sa inte ett ord till honom i början men när rebecka & max drog ut och rökte började jag snacka med honom sen när de kom tillbaka tog jag rebeckas plats (brevid micke) vi satt väldigt nära och han försökte skrämma mig hela tiden (vi såg skräckfilm)
när de gick ut & rökte för andra gången kysste jag honom igen * vill inte gå in på mer detaljer*

kommer ihåg att jag tyckte det va aspinsamt när han då okända storasyster kommer in...
men nu kan jag berätta allt för alex , hon är helt enkelt SJUKT underbar !



vi skrev lite på sms den kvällen & bestämmde oss för att träffas dagen efter på ännu en film.
vi hade filmkväll i en hel vecka ungefär...
träffades varje dag. i 12 dagar.
den 10 februari blev vi tillsammans, vi hade kännt varandra i 12 dagar fast det känndes SÅ mycket längre.
vi låg i din säng & disskuterade vad vi skulle svara om nån fråga är vi tsm?
så vi båda bestämmde oss för JA

vi åt även på resturang tidigare den dagen .
helgen gick och jag va riktigt glad !

på alla hjärtans dag fick jag 4 par örhängen och ett hjärthalsband av honom som jag bär varje dag.

vi drog på bio någon vecka efter det (min allahjärtnasdag pressent till honom) och hade skitmysigt !
sen dess har det bara rullat på , vi har på fredag 6 veckor & jag älskar redan honom.
det är stort för jag har aldrig älskat någon kille på det sättet innan.

vår kärlek växer för varje dag & vår relation blir starkare, jag kan vara mig själv helt med honom.
osminkad/sminkad ofixad/fixad

Glad/ledsen
allt !

han betyder riktigt mycket , och bara blotta tanken på att förlora honom för mig att må sjukt dåligt.
jag älskar dig mikael !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0