dag 12 & 13

hann inte göra dag 12 igår ... så här får ni dag 12 & 13 !

Dag 12: Vad är kärlek?
kärlek är något stort för mig , ett starkt ord. kärlek kan vara inom familjen eller till en vän eller pojkvän. man måste förtjäna kärlek, det är ingen gratis gåva. för mig är kärlek väldigt speciellt med endå för speciellt.
jag har väldigt svårt att yttra ordet "älska" för en kille , mest för jag fått en bild av hur män kan vara...
kärlek är så sjkt värdefullt , det är inget man ska ta för givet.


Dag 13: Det här får mig att gråta.

att tänka på folk som stått mig nära som inte finns längre det får mig att gråta ibland.
filmen "the last song & american crime"
när folk frågar för mkt om min relation med *****

när micke är sur på mig haha :( har dock bara hänt 1 gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0