D A G 1

Dag 1: 10 fakta om mig.
1: jag älskar att fiska , träna taekwondo & sjunga
2: jag är allergisk mot jordgubbar&ananas
3: jag är väldigt blek , får ofta kommentarer om det.
4:jag är naturligt blond , har nu mörkt hår , ska snart fixa blont igen !
5: jag älskar smycken , kan inte gå en dag utan några smycken , känner mig naken då!
6: jag vill bli silversmed !
7: jag har riktigt torr humor.
8: jag är väldigt lycklig i mitt nuvarande förhållande
9: jag älskar chillicheese !
10: jag har för många väskor ...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

För många väskor :O hur kan du ha FÖRMYCKET av de :O

Då vet jag vem jag an låna av ;)

2012-03-19 @ 17:22:08
Postat av: svar från cchunkky

hej alexandra "

jo det kan man tyvärr... mina väskor ockuperar alla krokar, lådor & varje vrå jag har , är lite smått beroende, köper väska efter väska trots att jag inte andvänder väska..



klart du kan , bara att välja & vraka !

2012-03-19 @ 17:38:40
Postat av: hej al

2012-03-19 @ 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0