ändrade planer!

mamma ska sova hos sin bästis i höör med wilmer inatt, så jag & håkan är ensamna hemma !
det "firas" med pizza till middag & se film !
sover inte hos emmy för det är inte ofta jag får sova utan lillebrorsan hemma ...
kan kanske sova HELA natten?
WIIIHOOO
va nyss på citygross & handlade till håkan
* mjölk
*coca cola
* snickers
* herrgårdsost
*bananer
sen titta jag i frysen och hittade ben & jerry från förra helgen
HAPPY
nu har jag en halv sån & ska titta jurassic park för 2503535894035840967253 gången hihi
PUSS

Kommentarer
Postat av: anna S

ush ! phish food är godare !

2012-03-03 @ 14:42:47
Postat av: cchunkky

jo den e go , men där finns inga kakbitar att gräva upp ! hälsningar oliwia alias cchunkky

2012-03-03 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0