älskade vår , var tog du vägen?

stor besvikelse ..
efter många soliga fina dagar med hopp & tankar om vår vaknar man upp till vind blåst och snö.
ni fattar hur besviken man blir...
men det hindrar inte mig som bara går hemma & är sjukskriven !
nejdå ! jag bär jeansshorts & ett långarmat linne , har flätor i håret och har sminkat mig MYCKET.
ska snart ta bort det och va frääsh idag ist hade bara tråkigt & började sminka mig.
kommer ut på videoinlägg sen ?
who knows ;)
nu tänker jag checka runt lite bloggar & hemsidor är fett sugen på choklad, kan man beställa hem det ?
haha sen är man pank också good !
KARMA KARMA KARMA
ush då !
mitt rum ser REDAN hemskt ut kanske borde ta en sväng med sopborsten ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0