världens bästa dag igår bitches !

jag och sabina gick ut och handla hyrde filmer och sånt .
vi hyrde:
bad teatcher: rätt rolig.
baksmällan 2 : rolig men typ samma som den förra..
water for elephants : ÖVERGRYM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahah va tog den sista filmen bara för att p-ratz va med :P

sen gick vi ut för att träffa mitt hjärta !
sen stack vi hem igen såg nån bad teatcher , jurassic park och baksmällan.
sen drog vi ut å träffa mitt hjärta igen haha :)



NÅGRA ÖVER ROLIGA SAKAER SOM HÄNT !

* på väg till citygross sa sabina rövhåll och jag bah BRUNKÅL??

* sen på jurassic park stod där " sabn nublas" och båda bara SNABBNUDLAR?

* sen när jag och älskling stod å kysstes så kollade sabina på ett annat håll och bara SHIT SÅ TYST DET BLEV...
sen börja vi asflabba.

* samma sak hände när jag å hjärtat stod å kysstes utanför hans hus så sabina bara SKA INTE DEN PEDDOBILEN KÖRA NÅNGÅNG??

- hon är otrolig....


* å en översättare på jurassic park hette mickael hårding " HÅRDING" hahahahah

* sen åt vi nutella mackor å jag la min på min säng ( har två sängar på raken och vi låg med huvuden mot varandra typ.. så hon la sitt huvud på min macka och jag börja asflabba sen hon bara UEEEH SÄG INTE ATT JAG.... sen sprang hon till speglen... jag som är så sjukt hungrig äter mackan endå och bara mmm smakar blondin och sabina sa kan inte du lägga dig på min macka så den smakar brownie???





OMG PALLAR INTE OSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0