DAMN "












enda sen nyår har jag varigt uppe till typ 2 på nätterna å sovit till 1 på dagarna, snacka om att vända på dygnet "
hatar detta så sjukligt mycket , blir inte bättre utav att byggarbetarna tommy & lucas hammrar och spikar precis vid mitt tak kl 6 på morgonen...

FML


bråkade med raymart inatt , snacka om svin?
seriös pallar inte det , att han ger mig skuldkänslor för att jag gjorde slut när det var hans fel.
han snackade med en tjej medans vi var tillsammans , gillade henne och istället för att göra slut med mig vänta han på att jag skulle göra slut med han sen blev han tillsammans med henne efter 9 dagar...
och nu har han förlorat oss båda HAHA
och nu ångrar han allt och skriver att han  saknar mig och att jag har vackert hjärta och att jag borde vara förlåtande ?


oj glömmde jag att säga att han skickade sin flickvän på mig när jag skiakcade ett sms när det stod " i might be your ex but im better then your next"

han gav mitt nummer till henne sen börja hon kaxa sig som FAN

tur att jag fick hjälp utav alfredhassel , lina larsson å nadjamini för jag suger på att vara otrevlig HAHA


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0