blickar tillbaka

singel eller upptagen?
helt ärligt vet jag inte ett skit just nu.
jag har sagt till oskar att jag ville avsluta vår relation men att jag var tvungen och ransaka mig själv först innan jag fatta beslutet.
han har inte hört av sig nu på några dagar iaf...
ska ge han en pling sen :*
- våra bråk började nog som värst i lördags -
jag hade varigt hemma hos honom å hans storebror å myst satan sen när jag åkte hem träffa jag ju henrik på busshållplatsen , oskar blev lite avis. sen hade oskar skrivigt en sjuuktlång text om mig i ett sms men min mobil var död... så jag åkte till lund sa hejdå till henke , sen träffade jag rebecka pedersen å emil. (dom mötte mig i lund får å va snälla) vi åkte till staffanstorp å drog hem till micke A med några polare , sen drog vi till kalle Y's fest.
dom hade justin bieber musik..... måste jag säga mer??
sen drog vi ut med micke A och erik igen.
när jag kom hem till rebecka å såg smset efter jag laddat luren hade han skickat säkert 20 sms .
han var riktigt orolig å sånt.
han blev riktigt sur när jag sa att jag hade varigt med rebecka å killkompisar.
CONTROLLFREAK!
vi träffades på söndagen å snacka på en bänk . han sa en olämplig sak och jag blev flyförbannad å höll min trut stängd. efter typ 15 min reste jag mig upp å gick därifrån utan att säga något.
då skickade han ett sms "taskigt att du ej följde mig till bussen men jag älskar dej å vi ses nästa helg sötnos ! "
jag bara wtf !?
och skickade
- jag pallar inte mer , allt skit du håller på med , ta tag i ditt liv innan vi kan skapa ett tillsammans.
sen avsluta ha  allt med å skriva :
- lämmna mig inte , men dumpa mig om det gör DIG lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0