X-factor

hemma efter en underbar dag på x-factor auditionen!
det va riktigt härliga & sociala människor där !
hon som sjöng innan mig fick låna lite vatten för hon va hes & gissa vad HON GICK VIDARE
runt 19 år och supertrevlig !
det va lite drygt att köa ute i kylan men kul att få prata med programmledaren daniel !
han fyllde år så vi sjöng för honom..
när jag skulle hem hade jag såklart glömt mitt busskort och håkan är i tyskland så han kunde inte hämta
men mikaels underbara storasyster alexandra hämtade mig
SUPERSNÄLL !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du vidare

2012-02-28 @ 15:34:09
Postat av: cchunkky

får tyvärr inte diskutera programmet :)

2012-02-28 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0