var ska jag stå , vad ska jag göra?

hatar kännslan av dubbelmoral

jag vet inte om jag är glad,sur,ledsen,arg,irriterad,eller lycklig just nu
men en sak vet jag , jag är besviken.

jag har alltid funnits där för dig, jag har alltid hållt om dig när du varigt ledsen.
jag kan inte fatta vad du håller på med just nu,
du anklagar MIG för att JAG aldrig hör av mig?
jag har smsade dig 2 dagar innan du anklagade mig
jag skrev vi måste träffas snart?
jag kommenterar dina bilder på fb.
och du kallar mig dissare?
jag hör av mig mer en du iaf.

du klagar på att jag väljer min pojkvän framför dig?
jag är nykär.
låt mig.
so what?
bara för jag träffar honom nästan varje dag betyder inte det att jag har glömmt bort mina vänner.
du blir alltid sur över ingenting, och det stör mig
som sagt jag vill inte bråka alls
men jag är riktigt sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0