saker jag ska göra innan jag dör

innan jag dör ...


  • så ska jag hoppa falmskärm!
  • fiska marlyn & vithaj
  • fiska på stilla havet & karibiska havet
  • simma bland hajar
  • klappa en krokodill
  • gifta mig
  • skaffa barn
  • bli silversmed
  • bli advokat
  • skämma ut mig i tv
  • smaka alla tesorter !
  • se bio minst 600 gånger!
  • skrika åt en försenad busschafför
  • gå in på mc donalds och kasta ruttna tomater :')
  • måla graffiti på någons garage
  • kasta ett ägg i en lärares/cheffs huvud
  • köpa en båt
  • va ute minst 1 år på raken på havet
  • gå igenom en stad i bh,trosor & klackar
  • bada i havet i en onepiece
  • äta alla ben&jerry sorter
  • åka till afrika, usa , hawaii, indien, muldavien, island, finland, england, vitryssland och korea
  • ta svart bälte i taekwondo
  • skaffa skype
  • köpa en riktigt fet bil!
  • köpa en fet bil till mina skyson! (varsin)
  • bli miljonär
  • börja investera
  • designa minst 1 par underkläder
  • fullfölja min dröm som designer (smycken,kläder,inredning)
  • skriva minst en bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0