parbilder !

jag tycker det är superfint med kort på ett par.
de flesta som är tillsammans tar SÅÅÅ fina bilder man vill bara skrika så gulligt !
jag har aldrig tagit en endaste bild med någon pojkvän hehe, jag är SÅN mes ..
hade jag tagit nån hade jag nog inte vågat lägga upp den !
speccielt inte med micke för han e värsta modellen när jag e värsta kortisen/trollet
heheh


-------------------------
tänker packa inför helgen nu,
tandborste borde räcka? kan ju köpa allt annat där, behöver inte ens ta med tandborsten förfan hehe...
fick sånt sug efter thailändsk mat nu eller typ kinamat -.-
hade gärna bott brevid THAI THAI på södervärn i malmö just nu-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0