otrogen .

jag har fått många frågor varför det tog slut mellan mig och oskar.
här får ni svaret.

- han var otrogen
och nej jag menar inte att han snackade med en annan tjej eller strulade med nån annan.
han hade sex.
han hade sex med en brud , sen kom han hem till mig.
han la sig brevid mig och sa hur mycket jag betyde för honom , hur mycket han älskade mig.

- jag erkänner jagär oskuld. jag ville inte ha sex med oskar. han sa att det var lungt och att vi kunnde vänta tills jag var redo. det jag inte visste var att han hade sex under vår relation. men inte med MIG.

det är så fittig stil och man blir förstörd. jag känner mig otillräcklig.
väldigt oälskad och smutsig.
därför lämnade jag oskar.

tjejen sa det till en av mina kompisar som sa det till mig,
jag tog inga snabba slutsatser
jag la ihop olika fakta och fick fram att det var sant.
han skrek på mig :
kallade mig mytare , sa att jag inte skulle lämna honom , han sa att han älskade mig , att hon bara va en kompis.

även om det hade varigt sant det han sa hade vi aldrig kunnat fortsätta vår relation.
för jag hade ingen tillit för honom.

LOVE SUCKS WHEN YOU LOVE THE WRONG PERSON

-----------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0