mötet

var på kurs/möte/studie idag om hur det är att ha kroniskt handikappade/funktions nedsatta små syskon / syskon.
det gav mig väldigt mycket lärdom om min lillebrors problem , han är inte handikappad i den bemärkelsen fast han har förlossningsskador. fick även prata om relation med pojkvän/kompisar/familj och massa andra frågor om mitt sociala liv p.g.a de vill veta om wilmers problem hindrar mig på något sätt
väldigt kul & behövande !
----------------------------------------
efter det körde håkan och hämtade mig/oss så åt vi falafel och när vi kom hem var nya nummret om FRIDA i brevlådan SUPER !
nu blir det läsning :)
förlåt för dålig bloggning idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0