morgondagens planer !

imorgon ska jag se bio med mikael !

eller först ska jag på kurs om handikappadebarn
sen ska jag hem till staffanstorp igen , möta upp micke sen dra in till malmö/lund och se bio:)
ska checka runt nu lite vilka som går :) kom gärna med tips !
----------------------------------------------
outfit idag när jag va på X-factor?
ni ser bilden ovan !
----
byxor: sånna tunna tights
byxdress från H&M (sommarkollektionen 2011...)
kofta mörkblå : ODD MOLLY
SMYCKEN
fjäderörhängen från mikael :')
hjärthalsband från mikael:')
mutterhalsband från CUBUS
ring från madybynoone  min mosters&hennes vänninas vintage butik !
SMINK / PRODUKTER
dagkräm från garnier .
conceler (under ögone) garnier roll on
fundation : true match fundation   SATSA PÅ DEN !
lösögonfransar : Depend
Ögonbrynsskuggor : wet ´n wild !    BÖR INSKAFFAS AV ALLA
ögonskuggor : wet'n wild !
mascara : 4D lorealparis :)
läppstift : clinique
PUSS !

Kommentarer
Postat av: amanda

du är väldigt snygg !



hur fixar du dina ögonbryn?

sminkar du dem eller har du färgat dem?



2012-02-28 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0