mikael

seriöst , vad har hänt med mig? jag har gått från att vara världens oromantiskaste tjej till en tjej som dagligen skriver texter om sin kille på bloggen/facebook

jag skäms !


men jag fick en fråga idag i skolan
- hur träffades du och micke igentligen ?
nu ska ni få höra min LOVE STORY
jag träffade micke för allraförstagången i sommras fast då snackade vi inte alls , kommer inte ihåg hur han såg ut ens :')
sen första gången detta året jag träffade honom var på "kalles fest"
jag va ju med rebecka P & Erik O    så träffade vi micke och max C sen drog vi hem till micke typ , kommer faktiskt inte ihåg så mycket av den kvällen , men han va så söt ! jag hade kille då fast jag höll på att göra slut med honom..
den kvällen kunde jag inte sluta tänka på hur snygg micke va !
jag tillochmed gick in på hans fb och gilla hans profilbild hehe !
jag gjorde slut med mitt ex på onsdagen och olivia skulle ha fest på lördagen , jag sa till rebecka JAG SKA FAN OCHMIG HOOKA DEN SNYGGASTE KILLEN!
då sa hon micke kommer ...
jag kommer ihåg att jag satt i soffan & snackade med benne max & micke kom genom dörren & jag gick fram å typ hälsade ?
jag fick ett glas capten morgan av max (thank you ! )
sen satt jag mig i soffan , efter ett tag bytade jag soffa & satt mig brevid micke.
efter nån timme satt vi & snackade och massa sånt vi va de enda som inte var fulla !
jag kommer inte ihåg hur men på nåt sätt kysstes vi sen va vi som fastklistrade vid varandra HELA kvällen :)
han frågade efter mitt nummer osv.
han & max följde mig hem sen skrev jag till honom på facebook:)
dagen efter skulle jag rebecka å max till honom på filmkväll
när max & rebecka va ute på en cigg så började vi prata sen satt jag mig brevid honom :)
jag kommer ihåg att han försökte skrämma mig o så hehe
sen när max skulle ut på en till cigg så kysste jag micke igen
DUKTIGT OLIWIA!
för hans storasyster, rebecka å max kom in när han praktiskt taget la på mig HAHA
dagarna passerade och vi träffades varje dag!
när det hade gått ungefär 2 veckor satte jag in förhållande status på fb & han frågade med vem.
- jag svarade förhoppningsvis med dig någon gång
dagen efter åkte vi på resturang sen snacka vi lite ovh då blev vi tillsammans GULLIT:)
allahjärtansdag va den bästa dagen på länge!
på fredag har vi varigt tsm i 3 veckor
TACK TILL OLIVIA A SOM HADE DENNA FEST  , DU GJORDE SÅ JAG TRÄFFADE MIN ÄLSKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0