men vafan?

jag har aldrig varigt såhär löjlig , så här kärleksfull jag fattar ingenting men jag har sån lust att skriva ännu en text om min underbara pojke ...

jag har aldrig varigt förälskad , blivigt accepterad eller omtyckt något speccielt.
JAG HAR ALDRIG BLIVIGT BEHANDLAD bra av någon av mina pojkvänner, jag har bara blivigt behandlad som ett andrahandsval , en sorts trofé som bara går att visa upp för kompisarna, eller ännu värre deras ex.

nu känns allt annerlunda. jag känner mig omtyckt och accepterad, jag får aldrig två blickar längre, när micke kollar på mig stannar världen , allt blir ljusare , är jag sur börjar jag le , är jag ledsen börjar jag le, han får alltid ett leende på mina läppar.han får mig alltid att må bra. jag har inte kännt honom länge , men han känner mig redan bättre än de flesta. jag kan inte sluta kolla på honom , han är det vackraste jag vet, hans ögon är som två cirklar av känslor , hans läppar formas alltid till ett kärleksfullt leende, hans personlighet ska vi inte ens prata om ! så perfekt!
jag förtjänar inte den turen jag fått, jag förtjänar inte världensbästa kille men jag har det ! jag har verkligen det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0