helt perfekt dag , nästan iallafall!!!!

kom nyss hem från mikael.
dagen har varigt lite turrbulent ?
-----------------------------------------
han smsade mig typ 2 minuter innan dom skulle hämta mig-.- så de blev ett par svarta jeans, ett linne å stickad tröja samt underbara smycken jag fått utav honom!
osminkad å sånt också , love life !
----------
vi drog till jakreborg sen tillbaka till staffanstorp och snackade lite ...
drog till Ica köpte lite mat sen gjorde Linda (mikaels storasysters kompis)
tonfiskslåda, faktiskt riktigt gott !
sen färga jag mickes hår..
ja resultatet blev väl ok?
men han blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG!
jag hade världens snyggaste pojkvän innan , nu har jag ALLRA VÄRLDENS SNYGGASTE POJKVÄN!
hihi , aja måste koppla av med min FRIDA tidning nu  fick den på posten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0