FRÅGESTUND

skrev ett mail till alla mina online vänner på facebook om en frågestund.
här kommer frågorna & svaren !

*vad är viktigast i ditt liv just nu?

- min pojkvän , min familj men framförallt min skolgång som jag har kämpat riktigt mycket med, gick från betyg som ( ig / g )  till betyg som ( B , C & D ) stor framgång !


* är du fortfarande oskuld?
- jag är vad jag är , får man svara så? men jag tycker det är lite för privat för min blogg. sexuella saker och sådant kommer jag nog aldrig dela med mig här !


* vilka låtar ska du sjunga när du söker till X factor?
- jag ska sjunga hurt av christina aguilera , låt nummer 2 år inte bestämmd än kom gärna med förslag !

* är du kåt?
- nä , vilken mogen fråga ali zalaya....

* är du homo/bi eller hetrosexuell?

- jag är hetrosexuell och väldigt säker i min läggning. jag respekterar bisexuella och homosexuella människor väldigt mycket. det är ju personen man blir kär i och inte könet !



* varför är det alltid hemligt vem du är tillsammans med?

- hemligt och hemligt , jag brukar hålla mina relationer lite diskret tills jag vet attd et är seriöst , när det blir mer seriöst går jag ut med det officiellt , sen tycker jag att ett förhållande är mellan två personer och hela vääärlden behöver inte veta, jag har även haft relationer som förstörts p.g.a människor har laggt sig i :)


* vad ska du göra imorgon?
- jag ska jobba på citygross (prao) sen ska jag hem till min pojkvän mikael och mysa lite för jag har ju inte träffat honom på evigheter ! (torsdags) sen lämna lite inköpta produkter från ullared till hans storasyster alexandra :)

*hur mycket gillar du micke?
- jag gillar micke obeskrivligt mycket ! , inga ord kan beskriva känslan jag får när jag tittar på honom eller känslan när han kramar min hand.

* hade du kunnat pussa mig ?   ( av en liten kill98:a)
- nej tyvärr , har kille och du har varigt tillsammans med min släkting :)

* hade du kunnat träffa mig?  ( av en liten kill98:a)
- jadå allt är möjligt ;)

* vad gör du nu?
- jag ligger och softar med facebook , bloggen och musik efter en rolig helg i ullared !

* har du haft sex med mikael. A ?
- han är min nuvarande pojkvän men jag somsagt delar inte med mig av mitt sexliv här på bloggen (:

* när ska du och micke skaffa förhållande på fb?
- tror aldrig vi kommer göra det faktiskt "/


* skämms du för att du är tillsammans med micke för ni har ju ingen förhållandestatus?
- jag skämms verkligen inte !


* gör du länkbyten?
- de det gör jag ! men vill helst att man ska ha runt 100läsare för att göra ett bloggbyte
mina läsare går runt 130-200 dag till dag.  det är bara och kontakta mig på facebook!
fb @  oliwia levin





Kommentarer
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hej på dig! :)

Va gärna med och tävlar om veckans blogg och får chansen att synas med en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka! Tävlingen avslutas redan 20.30 & vinnaren utses på kvällen ;)

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html

2012-02-20 @ 10:11:17
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: hassel

jävla king ali :)

2012-02-23 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0