en dag att minnas ..

drog till micke vid 5 , sen låg vi och kolla lite film å sånt.
sen drog vi till resturangen IGEN...
känner mig riktigt bortskämmd nu alltså..
åt två saker jag aldrig ätit innan rödspätta och mozarella sticks, riktigt pulllliit (:
------------
sen drog vi ut i snön med zigge och alexandra , är lite småsur på min fina pojke för att han typ dränkte mig i snö?
fast jag ägde ut honom!!!
roliga är att jag kommer få skit för detta hehe han läser ju min blogg :D puss på dig !
----------------------------------------------------
jag tycker om hans familj väldigt mycket !
dom är så varma glada och trevliga !
känner mig riktigt välkommen och det gör mig riktigt rörd :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0