bästis

allrabästastebäästis va här igår på myskväll!
vi såg jurassic park 3 ..
TYPISKT MIG?!
vi ladda upp med popcorn , chips,dippa å sockerdricka:D
vi va inne på datan lite och sen gick ut till baldershagde och träffade mikael,alexandra å deras kompis från göteborg..
det va så kallt så vi körde runt i staffanstorp lite bara :)
fett mys å bara köra runt i en bil med de härligaste människorna på jorden!
---------------------------------------------------------
TAGGA HELG!?
skulle igentligen till erblinas tjejkväll imorgon men min kusin ska ha 13årsfest och man måste prioritera familj förre vänner (:

Kommentarer
Postat av: erblinaaa

Du och jag få ha en egen tjejkväll bara du och jag nästa helg..

Bajs att du nt kan komma:( men man tar familj före vänner somsagt! pussloveyou<3

2012-02-03 @ 11:05:53
URL: http://binabejta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0