Sån där meningslös rubrik !

vakna nyss av mamma som ville prata , inget "viktigt" bara om mina efternamn :)

nu ska jag snart ut & dusha , äta specialKredberyys flingor , koka te & fixa mig!
blir en bild på hur jags er ut lite senare , ska va extra fin idag , ska träffa mormor ju !
HON ÄR SAKNAD !!!!!!!!!!!!

ska nog köpa onepiece idag också , sen är en transparent skjorta från MONKI inhandlad men får den på lördag, påskpressent! lägger upp en bild då också.

--------------------------------------------------
jag kör 40dagarslistan i samma inlägg bara så ni vet :)

Dag 19: En bild på någon som gör mig lycklig.

alla mina vänner,min familj & MIN POJKVÄN gör mig lycklig.

men denna bilden ger mig riktiga smilgropar , vilken dag !

ni är världens bästa lillebror & bästavän !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0