påskägg & körsbär!

va hos micke innan & kollade lillefot,lander för länge sedan. älskar den filmen!
fick ett påskägg...Så jävla gulligt & jag blev jätteglad för det va fullt med grönagrodor&gummibjörnar.
sen har jag ju varigt så jävla duktig & glömt bort att köpa påskägg, är pank också!
hade jag inte varigt pank hade jag fan köpt en riktigt fin 2 månaders pressent till honom :/
vid 7 hämtade håkan mig & då stack vi till solariet å solade en 20 minutare.
sen drog vi till willys å handla sen hem .
gjorde precis middag också !
körsbärs/hallon/lingon/blåbär/björnbär smoothie !
gött !
tack för idag min älskling , du betyder mer än något annat , att jag har dig är det finaste jag vet.
det var min gåva från gud, du är min gåva från gud.
kan inte fatta hur lycklig du gör mig , tanken på vår relation gör att det tåras i ögonen , så vacker är den !
ser fuckt up ut på bilden men okej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0