min mamma är kidnappad !

ja texten talar för sig själv , min mamma är på möhippa !

det är operation X , jag står bakom allt !
vi drog in till burlöv center för att håkan hade "tid hos optikern" medans han var hos "optikern" gick vi in på H&M där mammas vänninor stod & väntade , LURAD, i min stora adidas väska hade jag kläder osv till henne !
jag lämnade mamma med hennes vänninor, å hennes min var oslagbar !
hoppas hon får en dag att verkligen komma ihåg.
hon skulle bli sminkad på kicks, göra massa uppdrag ut & äta å ja vem vet var kvällen leder?
nu ska vi passa wilmer , ( jag och håkan)
vi åkte till nova lund efter & tittade lite butiker å åt falafel !
HA SÅ KUL IKVÄLL MAMMA !

Kommentarer
Postat av: Liniz

hej kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 240 medlemmar men ju fler ju roligare blir det eller hur? https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-04-02 @ 17:08:30
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Postat av: svar från cchunkky

hej , det ska jag absolut göra omdelbart !

tack för tipset ! :)

2012-04-02 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0