KÄRLEK TILL STRATOS !!!!

va nyss & besökte mormor hemma hos emma !
åt påskbord & blåbärspaj !
aww min mormor är så underbar , hon har köpt med sig mitt FAVORITchoklad från norge , STRATOS !
sen fick jag ett supersött armband från EMMA & en superfin spetsklänning av mormor !
har haft en superbra dag , nu blir det att sitta framför tv:n och se film på 6:an ..
skulle bli utgång men ja det sket sig..även måndagsplaner sket sig..
känner för att ha en riktigt gamekväll snart? typ massa fifa ,nhl , mario ja allt !
ska höra av mig till grabbzen !

Kommentarer
Postat av: HOLLY

bläääähhhhhhh gillar du sill?

XoXo

2012-04-05 @ 22:33:09
Postat av: svar från cchunkky

hejhej ! nä fy ! sill är det värsta som finns !

:)

2012-04-05 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0