chill kväll med CCAAANDDY CON MAMMA !

var nyss på taekwondotränningen & checkade läget lite ,  träffade mickes polare där , kulkul .
sen ringde micke å ja slutade med att han kom dit !
nu är han , jeppe , jonthe,mickeB , erik , max & nån annan snubbe hemma hos MAX å gör några killsaker , vetifan.
jag skulle igentligen till tilina men blev hindrad när det e bra film på tv & en skål GRÖNA GRODOR& gummibjörnar på bordet...
tja my weekness ! försökte pussa en groda så det skulle bli en prins men sen kom jah på att jag redan har en prins.. SÅ misslyckat !
kokade mig en kopp earl grey te också , måååste verkligen köpa nytt CHAI pulver från esspressohouse, kostar ju inte så mycket ! verkligen värt the money.
sjukt fula bilder men men ...

Kommentarer
Postat av: dream

hej du dricker ju te hela tiden fröken?

vilka tesorter tycker du om?



puzzzhajajjaja

2012-04-05 @ 22:35:16
Postat av: svar från cchunkky

hejdu !

det ska jag göra ett inlägg om på direkten !:*

2012-04-05 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0