allt för er !

fick nyss en kommentar som var jättegullig !

"asså bah på ditt utseende vill ha det ! , hur fixar du din hy? alltså rengöring osv?"
ungefär så löd den :)
klart jag fixar ett inlägg om min rengöring , allt för mina läsare !

innan andvände jag garnier exfobrusher & hela den serien men den var för fet hy så jag torkade ut min hy jättemycket !
man ska ju helst rådfråga en hudterapeut för att få en perfekt rengöring för just ens egen hudtyp.

just nu andvänder jag en helt perfekt serie !
L300

jag andvänder även ansiktsmask varannan dag .


rengör alltid huden morgon&kväll

jag andvänder "torr hy" men den finns även i"normal hy" och "fet hy"

i serien finns
*ansiktsmjölk, bästa jag andvändt någonsin huden blir drömmjuk !
*ansiktsvatten
*dagcreme
*nattcreme

L300 finns att köpa på apoteket , det gör även ansiktsmasken !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0